Adresgegevens

Zaterdag      10:00 – 14:00 *

* alleen mondhygiëniste behandelingen tot 18 jaar

afspraak

Afspraak maken bij J-dental?

Voor het maken van een afspraak kunt u bellen met telefoonnummer 036-5240274.

Hieronder staan enkele voorwaarden voor het maken, wijzigen en afzeggen van afspraken:

Algemeen

• Elke behandeling vindt alleen plaats op afspraak. Indien u een afspraak heeft kunt u plaatsnemen in de wachtkamer. U hoeft zich niet te melden.
  • Het eerste bezoek bestaat uit een kennismakingsgesprek, een mondonderzoek en indien nodig worden  röntgenfoto’s gemaakt. Afhankelijk van de mate van plaque kan er gelijk gereinigd worden. Uitgaande van dit eerste bezoek informeren wij u of vervolgbehandelingen nodig zijn.
  • Tandheelkundige gegevens inclusief de röntgenfoto’s van uw vorige tandarts kunt u bij het eerste bezoek meenemen of naar ons laten opsturen door uw vorige tandarts. Wij mogen uw gegevens vanuit privacy overwegingen niet opvragen bij uw vorige tandarts
  • Wij raden u aan om 2x per jaar een afspraak te maken voor een controle. Zo kunnen tandvleesaandoeningen of gaatjes tijdig worden geconstateerd en zo nodig worden behandeld.
  • Per e-mail ontvangt u van ons een bericht wanneer het weer tijd is voor uw halfjaarlijkse controle.
  • U wordt verzocht de rekening gelijk na de behandeling te voldoen. Deze kunt u pinnen of contant betalen. De tarieven die gehanteerd worden zijn bepaald volgens de UPT-codes van de Nederlandse Maatschappij Tandartsen (NMT).
  • Voor niet nagekomen afspraken worden kosten in rekening gebracht. Het is dus belangrijk om minimaal 24 uur van te voren af te bellen bij korte behandelingen en minimaal 48 uur van te voren af te bellen bij lange afspraken (langer dan 45 min). Aan de hand van de duur en soort behandeling worden de kosten bepaald.

Pijnklachten

• Indien u een pijnklacht heeft, graag voor 10.00 uur ’s ochtends Als u na 10.00 uur belt, is de kans groot dat u niet op korte termijn geholpen kunt worden, mits de pijnklacht het gevolg is van een ongeval. Voor pijnklachten buiten de openingstijden kunt u contact opnemen met de Centrale Doktersdienst via het telefoonnummer 0900-1515.
  • Indien u denkt dat er een behandeling nodig is, dan dient u eerst een afspraak te maken zodat de soort en de duur van de benodigde behandeling(en) vastgesteld kan worden. Telefonisch kunnen wij geen diagnose stellen.

Doorgeven wijzigingen

• Wijzigingen van uw adres-,telefoon, e-mail, en verzekerings-gegevensdient u tijdig door te geven.
  • Indien er verandering is in uw gezondheid of medicatie, graag dit doorgeven aan de tandarts. Ook als u zwanger bent dient u dit aan te geven. Het maken van röntgenfoto’s kan schadelijk zijn voor het ongeboren kind.